Linjer

Kom på idag att jag ofantligt lätt för att hata. Vet inte vad det är, men jag sitter och hatar för de minsta småsakerna man kan tänka sig. Det värsta är att jag egentligen inte mår bättre av hatet. Tänkte att jag kanske gör såhär för att hatet som är riktat mot mina egna brister ska kännas mindre i jämförelse. Men det leder bara till att jag börjar förakta mitt självförakt.

Jag saknar de där morgnarna när allt bara skiner. Det händer inte tillräckligt ofta.

Fan vad jag hatar den här bloggen just nu..


Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om Kristen Stewarts outfit på gala premiären för New moon?

2009-11-20 @ 17:00:45
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0