You hold the seven keys to my soul.

Aloha,
är lite i extas och kom på att jag kan ju skriva av mig lite på bloggen hehe. Igår spelade vi in i ungefär fyra timmar, tre låtar blev resultatet. Med lite redigering och sång så är det klara. Känns helt fantastiskt.

Efter det drog vi lite spontant hem till Oscar där jag bestämde mig för att göra en utav mina tatueringar som jag länge gått och tänkt på. Och vips så har jag ett nyckelhål på ankeln. Den ska läka lite sen slänger jag säkert upp en bild på den. Dock ska jag lägga lite mönster runt senare.

Skrev lite på en text i huvudet också:

Her memories and her fathers clock,
in the third of dads movingbox.
Long lost dreams and a endless roam,
there's no place like home.

Peace

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gah! Gillar vad jag läser albingubben, tre nya låtar? Super!

Å en ny tatuering? ser fram emot å se den cooling.

Texten va mys åxå btw. As usual.



ses måndag tuffing.

2009-09-26 @ 18:54:30
Postat av: Elin

Haha, jag är hjärntvättad, drömde om den nya tatueringen inatt..

2009-09-27 @ 11:56:01
URL: http://aveux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0