En lång tystnad

Hej,
som ni kanske märkt har jag sedan ganska långt tillbaka inte uppdaterat min blogg. Trist som satan tycker jag. Men det har varit mycket på sista tiden, speciellt har jag jobbat med förarbete inför releasefesten för mitt bands kommande skiva. Den 13e april kommer detta ske på Dieselverkstaden i Stockholm. Kan tyvärr inte publicera så mycket av vad jag ixat och donat så mycket med, men den här trailern tycker jag absolut att ni borde kolla in!



P.S. Känns fantastiskt att trots detta uppehåll så är det fortfarande många som kikar in då och då! Alla era fina ord om min blogg har verkligen värmt och tänt min låga för detta igen. Uppdateringar utlovas!
Puss

Kommentarer
Postat av: ankan

Härligt att du kommer tillbaka :)

2010-03-21 @ 21:26:59
Postat av: oli

åh fint. lyssnar på eran myspace nu fniss.

2010-03-22 @ 12:42:44
URL: http://olimyte.tumblr.com
Postat av: Anonym

fy fan vad dåligt

2010-03-29 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0