Böcker och blandat

Jag älskar hur lättpåverkad jag varit utav böcker och filmer under min uppväxt. Att en bok kan förändra hur jag vill se på livet och på mig själv fortfarande är ju helt fantastiskt faktiskt... Att jag kan se en livsförändrande film ena dagen och en som går i en helt annan riktigt men som förändrar och påverkar lika mycket nästa dag. Att kunna vara så naiv är jag så otroligt lycklig över.
Sen att jag ändå alltid fastnar kvar i mitt gamla tråkiga jag i slutändan, det är väl en annan femma.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag är precis likadan! och det är verkligen inte bara något jag skriver, utan det där är faktiskt något jag tänkt mycket på. att tänk vilken syn man fått på människor och världen och kärlek och dumma saker genom alla dessa filmer. det är fascinerande faktiskt.



och tack för dina ord, jag behövde höra det.

2011-08-09 @ 10:18:36
URL: http://gockas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0