gammal skola.

Ditt hjärta slår i takt med giljotinens vassa blad,
ett snabbt snitt delar det som gjorde dig till jag.
-
Flera lönlösa försök att vrida mig från smärtan,
när du lägger mig på hög bland dina brustna hjärtan.
-
I halsen skrapar rosten som för länge kvävt min röst,
och i mig pumpar bilder som ger växtvärk i mitt bröst.
-
Jag hade inget att förlora och förlorade ändå,
det som aldrig någonsin funnits, det tog du ur mitt hål.
-
Mitt liv är ett smaklöst tuggummi som fastnar i ditt hår,
nått som river, rycker, drar och gnuggar salt i dina sår.

Kommentarer
Postat av: klara

Fint fint fint duktig duktig duktig

2012-04-26 @ 19:32:31
Postat av: amanda

din blogg om någon är underbar, dina ord är de vackraste orden jag någonsin läst.

på riktigt, alltså.



(och ja, floyd är så himla bäst!<3)

2012-04-26 @ 21:46:25
URL: http://englundamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0