mindcontrol

Jag önskar att det gick att förstå. Det är så svårt att läsa, så svårt att ta till sig. Jag får verkligen olika signaler om det hela tiden. Min hårddisk överhettas. Ena stunden är jag inte alls intressant andra verkar jag vara det viktigaste i livet. När jag numera ser mig själv i spegeln lyckas jag verkligen inte se det där fina och lysande som jag kunde urskilja bland alla ilandsproblematik.

Jag kan verkligen inte förstå, jag vet inte om jag vill förstå och jag vet inte hur fan jag ska kunna förstå det. Men det är dags att förstå nu. Ge mig något att förstå!

minnen,
spring som om vargen biter,
jagad utav hoppet,
krossad utav gåtan.
ge mig nått som känns!

Har verkligen tappat skrivförmågan också. Det är som om texterna jag skriver inte riktigt blir som mina i slutändan.

Peace


Kommentarer
Postat av: cecilia

fint.

2009-09-29 @ 16:05:19
URL: http://ceciliawirell.blogspot.com
Postat av: Caroline

jag tycker du skriver fint

2009-10-09 @ 16:15:45
URL: http://unicornspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0