1.5.10.

Sitter på jobbet. Skeppsholmen, och rakt över vattnet kan jag se mitt hem. Men när jag ska gå hem så måste jag gå runt, runt, runt för att det inte finns någon bro. Lite så känns det med allting just nu. Om man sätter mitt hem som faktor X och jobbet som faktor Y så kan man applicera detta på i princip allt. Jag vill bli X men just nu befinner jag mig på Y. Jag skulle kunna simma över till X utan några svårigheter, jag har kapaciteten, egenskaperna och kvaliten för det, men det fukar inte så, inte i den här världen. Jag måste gå runt, runt, runt innan jag kan bli X. Sjukt korkat.

Kommentarer
Postat av: louise

<3

2010-05-01 @ 19:08:06
URL: http://louiseandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0