Brev

Fick precis det här skickat till mig:
Det är ju du!
Minns att jag hittade er första gången på bilddagboken, genom din bilddagbok förstår jag ju nu. Nyss scrollade jag ner lite på din facebook och hittade din blogg och kände igen just namnet amsterdamn, gick in och såg din header "as if I were the fever" som jag minns så sjukt väl från jättelängesen. Dina texter är helt fantastiskaaaa, jag har massor korta meningar i mitt huvud som jag kommer ihåg från flera texter som jag var tvungen att leta fram och läsa, till och med från din tidigare blogg. Får fortfarande gåshud av det mesta.
Du gör ett så sjukt bra jobb verkligen!
Fick precis det här skickat till mig:
-
Det är ju du!
Minns att jag hittade er första gången på bilddagboken, genom din bilddagbok förstår jag ju nu. Nyss scrollade jag ner lite på din facebook och hittade din blogg och kände igen just namnet amsterdamn, gick in och såg din header "as if I were the fever" som jag minns så sjukt väl från jättelängesen. Dina texter är helt fantastiskaaaa, jag har massor korta meningar i mitt huvud som jag kommer ihåg från flera texter som jag var tvungen att leta fram och läsa, till och med från din tidigare blogg. Får fortfarande gåshud av det mesta.
Du gör ett så sjukt bra jobb verkligen!
-
Dom orden värmde väldigt mycket kan jag säga. Tycker att det är ofantligt kul att så många börjat läsa min blogg och jag hoppas att fler kommer att säga vad dom tycker. Både positiva saker och negativa.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: men ååh, glad jag blir!

2012-03-29 @ 22:28:41
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/
Postat av: Oskar

Vad fint

2012-05-09 @ 14:55:45
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0