Mannen med sockor i sandalerna

För första gången i mitt liv har jag börjat tvivla på min egen förmåga. Jag som alltid rört på mig står nu helt still och kollar mig omkring, frågandes, undrandes om vad fan det är som händer. Det är inte såhär jag vill leva, men trots den insikten så lyckas jag inte förändra mitt sätt. Behöver inspiration, motivation men framförallt en stolpe in träff någon gång snart, allt för mycket har gått stolpe ut.
Jag känner mig lite som killen i linne och shorts när det spöregnar, som en mannen med sockor i sandaler på modeveckan. Hjälp mig om du tror att du kan, skulle uppskatta det.

Kommentarer
Postat av: S

Albin, du skriver så fint.

2012-05-22 @ 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0