Svar

Läser du några bloggar?

Jag är väldigt dålig på det men kollar in ett par då och då. Har dock ingen speciell i åtanke men en utav favoriterna är niotillfem. Har du tips så langa gärna!

 

Vad ägnar du mest tid åt på din fritid?

Musik är definitivt mitt största intresse. Spelar i band men pillar även en del hemma.

 

Hur många pedaler har du till din gitarr?

Just nu 4st varav en är multieffekt.

 

Vad lyssnar du på för musik?

Jag har egentligen bara ett band som jag alltid lyssnar på vilket är Kent. Finns någon trygghet i att lyssna på dom som jag behöver ibland. Annars går det verkligen i perioder. Kommer från en period där La Dispute rullade mycket men nu är det mycket Bo Kaspers Orkester, Alt-J och Wu Lyf.

 

Har du någon gång varit intim med en kille?

Har självklart busat lite med mina nära vänner men inget överdrivet. Önskar att jag tände på killar också men gör tyvärr inte det…

 

Hur lång är din penis?

Tillräckligt.

 

Hur ser din drömtjej ut?

Har väl egentligen inte så mycket med utseende att göra snarare utstrålning och rörelsemönster, det är förbannat sexigt.

 

Hörde dig prata på radion ang depression, hur är det med det nu?

Jag mår väldigt bra i jämförelse, ibland är det tungt och känslan av meningslöshet kan komma sig krypande men jag har lyckats sätta det i perspektiv. Jag har hittat vad som ger mig mening och då gäller det bara att försöka koncentrera sig på det.

 

Hette inte du Esku eller något liknande på bilddagboken förut?

Haha jo det stämmer faktiskt. Väldigt länge sen dock…

 

Har då något maxgräns för hur många det får skilja mellan dig och din framtida partner?

Nej gud nej, man måste våga testa innan man vet vilket smak man tycker om så att säga. Jag har inte bråttom och har aldrig förstått varför man ska bry sig om antal faktiskt.

 

Är det möjligen medfött att du är så bra på att uttrycka dig i text?

Ingen aning, är väl en blandning av gener och uppfostran men tror det framförallt har med intresse att göra.  Man kan nog aldrig bli bra på något som man inte tycker är spännande eller kul.

 

Vad är din största svaghet?

Försöker alltid bortse från mina svagheter och fokusera på det positiva men… Skulle tro att det är min tendens att sätta stor press på mig själv. Har väldigt svårt att give myself a break så att säga.

 

Vad har du för syn på religion?

Jag har inget emot något som hjälper människor. Det finns otroligt mycket fint med religion så som gemenskap och syfte. Jag har dock väldigt svårt för människor som utnyttjat religion för att tjäna pengar. Själv skulle jag nog definiera mig som en agnostiker. Allt är möjligt så varför utesluta något? Även om det kanske inte är så troligt… Jag har däremot ingen religiös påverkan på mitt sätt att leva.

 

Är du medveten om att du fått folk (dvs mig) att fråga när de läser dina texter?

Det hade jag ingen aning om faktiskt, men har själv gråtit när jag skrivit vissa utav mina texter så det låter inte orimligt. Du får gärna berätta vilken text det var… Och att jag inte visste om det stödjer bara att jag tycker att ni ger för lite respons!

 

Vilken öl föredrar du, DAB eller Spaten?

Båda väldigt trevliga öl men min favorit är nog DAB utav dom två. Dock är sällskapet viktigare än ölen!

 

Om du var gjort av soppa skulle du äta dig själv då?

Självklart.

 

Vart är du om 5år?

Ingen jävla aning och det är väl skönt det?

 


Kommentarer
Postat av: bodil

Du verkar vara en jävligt skön snubbe!

Svar: Men tackar!
Albin Jansson

2012-09-17 @ 21:10:30
Postat av: Teo

Det var jag som frågade om snoppstorleken. Vi kan jämföra senare.

Svar: Visst om du vill få storhetskomplex.
Albin Jansson

2012-09-17 @ 21:15:49
Postat av: bea

tycker att du är fantastiskt fin

Svar: tack haha puss
Albin Jansson

2012-09-17 @ 21:37:58
Postat av: Anonym

Hur många ÅR det får skilja på dig och din partner! Känns som om fel svar framkom med tanke på att du troligen inte skulle dejta någon som är 10 år yngre eller 50 år äldre...

Svar: Jaså! Brukar säga att kärlek inte har någon ålder men tänder varken på 12åringar eller 40plussare. Det är nog väldigt olika från person till person. En femtonåring kan vara mognare än en 30åring till exempel. Men det har inte skiljt mer än 4år åt något håll på mina tidigare flickor faktiskt...
Albin Jansson

2012-09-17 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0